Home    Zoeken Zoeken    Leden Leden    Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel    Inloggen Inloggen  
Het is nu 28 maart 2024 23:02

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 dec 2004 14:53 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 18 dec 2004 14:51
Berichten: 16
Tot op dit moment 18 dec.2004 13.53 uur nog steeds problemen met email via fsbase.nl

Arno


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 dec 2004 21:58 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Ik denk niet dat het hetzelfde probleem is. Ik zit ook op server 1, en kan wel goed mails verzenden / ontvangen.

vergeet niet dat als je een e-mail aanmaakt, dat je gebruikersnaam zo word: "emailadres@domein.nl" en niet alleen "emailadres"

Controleer ook de verdere gegevens van smtp en pop, deze moeten mail.domein.nl zijn. Of mail.icehosting.nl

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2004 00:26 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 18 dec 2004 14:51
Berichten: 16
Goed, ik heb sinds we begonnen met onze website 13 nov.2004 geloof ik nooit iets gewijzigd in mijn emailgegevens en tot voor kort altijd emails ontvangen. Echter de laatste tijd krijg ik ze niet meer binnen.
Ook een email aan jou ICEHOSTING wordt niet benatwoord dus denk ik dat die ook niet aangekomen is.
Dus sinds de laatste grote storing werkt mijn email niet meer. Geen instellingen gewijzigd en alles nogmaals gecontroleerd dus het ligt niet aan deze kant.

Arno

Aanvullende info: ik krijg steeds de melding dat ik mij aan moet melden op de mailserver.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2004 03:24 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 18 dec 2004 14:51
Berichten: 16
Ik weet niet waarom ik helemaal geen support krijg in deze. Waar is dit forum dan voor?

Arno

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.fsbase.nl', Server: 'mail.fsbase.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Bad login', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Doe hier aub iets mee


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2004 12:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Het wachtwoord dat u gebruikt is niet goed, als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u dit veranderen op het control paneel:

http://fsbase.nl:2222/

Het kan ook zijn dat u een verkeerde username hebt, ik zal voor u kijken.
Deze moet ph-arno@fsbase.nl zijn (voluit dus).

http://fsbase.nl:2222/CMD_EMAIL_POP?domain=fsbase.nl

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2004 12:39 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 18 dec 2004 14:51
Berichten: 16
Waar het aangelegen heeft weet ik niet, misschien wel bij mijzelf. Maar nu werkt het weer goed nadat ik hetzelfde wachtwoord weer heb gewijzigd in de admin.
Dank voor de assistentie en een goede kerst en gezond 2005


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 dec 2004 13:41 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Mooi dat het weer werkt.

jij ook een goede kerst en gelukkig nieuwjaar

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Copyright © 2004 - 2016 IceHosting - Alle rechten voorbehouden - Powered by phpBB