Home    Zoeken Zoeken    Leden Leden    Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel    Inloggen Inloggen  
Het is nu 28 maart 2024 15:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Elco Web Solutions
BerichtGeplaatst: 07 feb 2005 00:45 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 07 feb 2005 00:40
Berichten: 5
Woonplaats: Waalwijk
Beste allemaal,

Sinds een aantal dagen is de website http://www.elcowebsolutions.nl online. Graag zou ik van jullie tips ontvangen voor het verbeteren van deze website. De meningen zijn verdeeld, zie de enquete die nu draait. Ikzelf vind de layout ook niet echt helemaal "je van het", maar ik vind hem wel functioneel. Ik denk erover om de layout om te gooien omdat ik daar nu (vakantie) de tijd voor heb.

Wat raden jullie mij aan om te veranderen, te verwijderen of toe te voegen aan de site? Als je wilt kun je ook even de enquete invullen.

Ik hoop wat nuttige tips te krijgen :)

Mvg,
Elco van Berkel
Elco Web Solutions

_________________
www.elcowebsolutions.nl
info@elcowebsolutions.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 feb 2005 12:45 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
1. zou het forum via een subdomein doen, niet op de manier met hoe het nu is, is nu een beetje onduidelijk.
2. neem een ander logo dan die tekst Elco web solutions. Die tekst zou je op een banner kunnen plaatsen.
3. mis verder adres gegevens en kvk. Als internet bedrijf is dat dus juist handig.
4. Ik zou het klant systeem anders doen, zorg voor een apart stuk voor geregistreerde gebruikers en niet geregistreerde gebruikers


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 feb 2005 21:47 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
zozo, die site veranderd ook elke dag! :P

Ziet er zeer netjes uit, vind alleen die boom een beetje raar uitspringen. (past niet zo met die wolk). (http://www.elcowebsolutions.nl/images/b ... banner.jpg)

Verder is het een top layout!, vooral dat logo!, zo eentje moet ik ook maar voor me laten maken:p

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 feb 2005 22:05 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 07 feb 2005 00:40
Berichten: 5
Woonplaats: Waalwijk
Haha bedankt Roland :)

Die boom, vind ik eigenlijk wel stylish staan :D Mijn layout is overigens wel vaak veranderd ja, maar het is eigenlijk wel de bedoeling om de layout zo de laten. De vorige layout heb ik veranderd aan de hand van een erg negatieve poll uitslag. Ik heb de poll opnieuw gestart en ik hoop deze keer positieve reacties te krijgen :) Misschien nog een paar kleine dingetjes die ik misschien verander, maar dit zal de look van Elco Web Solutions worden. Nu zal ik vooral gaan werken aan de inhoud van de website want die is ook nog niet af.

Heb je trouwens al gezien dat, als je een paar keer refreshed of als je op een menu klikt de banner veranderd? Dit vond ik wel leuk zo is de site nooit precies hetzelfde als je hem bekijkt. Op het moment staan er 3 banners in omloop.

P.S. ik kan wel wat voor je designen/installeren? Wat je bij mij ziet is een compleet CMS systeem als je interesse hebt hoor ik het graag

_________________
www.elcowebsolutions.nl
info@elcowebsolutions.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 feb 2005 22:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Maak liever elke pagina met de hand :P Dit omdat het profesioneler overkomt bij de klanten.

Ik geef toe dat ik soms van die momenten heb waarin ik totaal niet kan designen, maar icehosting.nl vond ik wel gelukt.
Wat een tip is: Niet om de paar dagen het layout te veranderen, gewoon 1 keer in de zoveel maanden. En inhoud blijft belangrijker dan het uiterlijk ;)

Die boom is wel mooi, maar in combinatie met de wolken lijkt het een beetje science fictie :P (de boom zie je van voren, de lucht van onderen).

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 feb 2005 01:06 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 07 feb 2005 00:40
Berichten: 5
Woonplaats: Waalwijk
IceHosting schreef:
Wat een tip is: Niet om de paar dagen het layout te veranderen, gewoon 1 keer in de zoveel maanden. En inhoud blijft belangrijker dan het uiterlijk ;)
.


Ja ik weet het, maar dat is ook niet de bedoeling. Ik had alleen zoiets van beter nu ik nog niet veel klanten heb dan wanneer ik wel veel klanten heb. De enige verandering die ik nu nog ga doen is om de menu's links grafischer te maken.

Ik wilde trouwens ook niet zeggen dat Icehosting niet mooi was, Icehosting.nl is zelfs uniek zo'n site vind je nergens! Dat is een kunst als je het aan mij vraagt. Ik weet niet waarom het bij een klant professioneler overkomt als je elke pagina apart in elkaar zet, want dat komt in principe overeen met wat het cms systeem doet. Maarja, ieder zijn voorkeuren he :)

Bedankt voor je leuke reactie, ik zal trouwens eens naar die boom kijken misschien haal ik hem wel weg er zijn zat andere banners die ik kan designen in de plaats, ik wilde zoiezo een stuk of 5 banners laten roteren dus ik moest toch nog aan de gang.

_________________
www.elcowebsolutions.nl
info@elcowebsolutions.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 feb 2005 11:22 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 07 feb 2005 00:40
Berichten: 5
Woonplaats: Waalwijk
Update: Ik heb wat gefotosoept aan de menu's links, zie het resultaat. Dat maakt gelijk de hele site grafischer. Vanmiddag kijk ik naar de boom, ik ga zo ff squashen :D

_________________
www.elcowebsolutions.nl
info@elcowebsolutions.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 feb 2005 13:57 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Ziet er inderdaad wat beter uit, zou alleen dat bruin/geel achtige ook wat wit/zwart/zilver maken, zodat het een wat mooier geheel word.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 feb 2005 14:40 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 07 feb 2005 00:40
Berichten: 5
Woonplaats: Waalwijk
Mja hier heb ik al meer opmerkingen over gehad ja, veranderd!

_________________
www.elcowebsolutions.nl
info@elcowebsolutions.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 feb 2005 17:53 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Ziet er inderdaad stukken beter uit!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 feb 2005 22:52 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Nu het menu nog, daar staan nu 3 kleuren door elkaar: grijs, zwart en grijs.
Ik denk dat je moet kiezen, ik zou oranje alleen voor je logo gebruiken.
Of je moet oranje veel vaker terug moeten laten komen

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Copyright © 2004 - 2016 IceHosting - Alle rechten voorbehouden - Powered by phpBB