Home    Zoeken Zoeken    Leden Leden    Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel    Inloggen Inloggen  
Het is nu 28 maart 2024 11:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: even voorstellen
BerichtGeplaatst: 29 nov 2004 00:04 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Hallo,

Zag dat er nog geen topic was om jezelf even voor te stellen.

Even wat over mezelf:

Ben zelf 20 jaar oud en kom uit vianen bij utrecht.Zeg automatisch utrecht omdat de meeste mensen vianen niet kennen.Heb zelf 3 websites waar ik aardig mee bezig ben.Een website is gehost op een gratis host maar ben van plan om ook die een korte domein te geven.Mijn eerste website heb ik zo`n 1.5 geleden gemaakt,die staat nog steeds online maar doe er verder niks meer aan.Mijn overige 3 websites zijn wat meer musical gerelateerd.

Ik ben zelf 14 jaar queenfan en heb de musical we will rock you ook een keer in londen gezien.Hoop hem in januari of februari in keulen te kunnen gaan bekijken.De premiere van keulen is 12 december,daarom heb ik m daar nog niet gezien.

Verder heb ik een studie recreatie en een brood en banketbakkers opleiding gevolgd.Sinds ik geen opleiding meer doe ben ik me wat meer op het html,javascript en css gaan storten. Ik ben nu onder andere bezig om me wat meer op php en phpnuke en andere dingen te storten.Java vind ik persoonlijk nog steeds te lastig en ga me daar voorlopig nog niet in verdiepen.Verder ben ik met 2 vrienden van me bezig om een forum op te zetten,waar ik me dan voornamelijk bezig ga houden met de scripts,kleuren en het moderator schap.Mijn gratis site ben ik overigens van plan om hier heen te gaan zetten,net als een domein van me.Helaas doet die provider erg lastig met verhuizen ervan.Verder ben ik ook van plan om nog een domein te gaan nemen,zodat ik op 4 domeinen kom.

Op forums ben ik over het algemeen altijd bekent met de nicknaam Khashoggi.Ben aktief op verschillende forums,waaronder webmastercity.nl,phpfreakz.nl,queenforum.nl en meerdere wwry gerelateerde forums.Op het queenforum gebruik ik overigens een andere nick,dat is ook het enige forum waar ik een andere nick heb.Verder is het overal het zelfde.

Waarom de nicknaam Khashoggi?Khashoggi is een mannelijke rol in de musical we will rock you die mij het meest aanspreekt,ook de persoon die deze rol speelt is een schat van een man(word nu gespeelt door Clive Carter,was eerst alexander hanson).Mijn nicknaam is erg misleidend,ben een vrouw geen man.Heb over deze 2 mannen overigens geen sites,Clive Carter heeft al een site en over Alexander Hanson is erg weinig info te vinden.

Hoop dat het geen probleem is als ik hier gelijk een beetje reclame maak,maar mn sites zijn:

Sharon D.Clarke website
Nigel Clauzel website
Neil Murray website

De site van Neil Murray is overigens de laatste site waar ik aan begonnen ben,ben met die ook nog steeds bezig om voornamelijk de foto`s online zetten.Die heb ik nog niet allemaal online staan.

Ik kan overigens af en toe misschien wat bot over komen,neem dit niet persoonlijk op.Verder hoop ik dat er meer mensen zullen volgen met voorstellen.En dat het hier gewoon gezellig blijft.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2004 10:26 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Welkom op ons forum. :D

Zelf ben ik niet zo fan van Queen :P
Ik wens je nog veel succes met je website (php, javascript, css etc). Als je nog ergens hulp nodig hebt, kan je altijd hier in het forum posten, of mij een mailtje sturen.

Ikzelf kan zo'n beetje alles op website gebied (html, css, javascript, php, mysql en webdesign). In de toekomst wil ik nog asp, perl, c++ en mischien ook python leren.

En ik ben het met je eens, ik zou het zeer mooi vinden als iedereen die lid word van ons forum, zich gewoon voorsteld. :D

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door IceHosting op 29 nov 2004 23:46, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2004 12:13 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Asp,perl en c++ ben ik zelf ook nog niet echt handig in.Misschien dat ik dat in de toekomst me daarin nog ga verdiepen.En iedereen heeft zo zn smaak muziek,ikzelf dus queen chris de burgh vind ik ook goed.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 nov 2004 20:09 
Offline
Icehosting Staff
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2004 09:35
Berichten: 249
Goedenavond :)

Welkom op het forum en de community!


Ik ben Wouter Nieuwstraten AKA Phantom
Phantom is mijn pseudoniem voor het internet :)

Ik ben sinds mijn 8ste actief in websites bouwen, ik ken het gehele HTMLboek uit mijn hoofd en ben nu professioneel webdesigner met een eigen bedrijf (Phantom 1988 (momenteel nog bezig met ontwerp!).
Ben geboren te Roermond, 13-December 1988.
Ben dus op het moment 15!

Ben al bij een andere host Moderator van het forum geweest, helaas was die host na een tijdje alleen beschikbaar voor Iran :shock: :? :?:
Voor geld doe ik veel, maar vrijwilligerswerk vind ik leuker, vandaar dat ik moderator ben :)

Naja, muzieksmaak:
Alles, behalve nummers die zo hoog geprezen worden omdat zo'n bepaalde groep het goed vind, ze kunnen natuurlijk wel goed zijn, maar vaak vind ik er geen draad aan!
Queen is echt supermuziek:!: :D


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2004 00:03 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Phantom schreef:

Naja, muzieksmaak:
Alles, behalve nummers die zo hoog geprezen worden omdat zo'n bepaalde groep het goed vind, ze kunnen natuurlijk wel goed zijn, maar vaak vind ik er geen draad aan!
Queen is echt supermuziek:!: :D


Ben het wel een beetje met je eens.De muziek van nu(zeg maar vanaf 1995 ongeveer) is veel te commercieel in mijn ogen.Word ook te veel gecoverd e.d.De muziek smaak bij mij ligt voornamelijk bij queen.Maar over het algemeen kan ik de jaren 70&80 muziek wel waarderen.Minder commercieel gedoe en dergelijke.

Wil mezelf ook nog gaan verdiepen op webdesign.Helaas ben ik daar niet zo goed in,vaak prutsel ik het een en ander in elkaar van verschillende kant en klare templates.Soms probeer ik wel zelf echt ook te gaan tekenen enzo met psp,maar dat is voor mij nog net iets te hoog gegrepen.Ook omdat ik niet zo`n goede tekenaar ben,is dat voor mij dus net iets te ver gegrepen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2004 00:08 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Ben het helemaal met u eens. Muziek uit de jaren 70 & 80 waren een stuk beter dan nu. Tegenwoordig is het veel rap, trance en ander zooi. Vroeger was de muziek echt top :D

Tja, desigen blijft een kunst. Ik kan het aardig, maar dan met veel moeite :P Soms heb ik, als ik een project aanneem, "waar ben ik aan begonnen?"

Toch heb ik nu iets handigs gevonden. Ik gebruik Fireworks van macromedia. Daarin maak ik dan de hele website. Als ik het in html wil hebben, zit er een knop "expoteren".
En voila!, een hele website.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2004 00:19 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Ja,dance,trance,r&b en rap.Heb het zelf nooit op dat soort muziek gehad,stuur het liever gelijk door de wc.Had overigens een tijdje geleden een mix gedownload van queen/robbie williams.Hoor je de heletijd alleen maar de drums van wwry en dan de zang van robbie williams met angels er overheen.Vind dat dus echt niet leuk en prettig om naar te luisteren.Heb het over het algemeen niet veel tegen mixen,maar er moet gewoon niet te veel aan verandert worden,dan blijft het gewoon leuk.Maar ik denk dat ik de meeste mixen van queen ondertussen wel zo`n beetje bijna allemaal ken(heb er ruim 200).Zitten leuke mixen tussen en minder leuke tussen.Als het echt dance is,dan luister ik er ook niet meer naar(queen heeft in 2003 een mix met vanguard gemaakt van flash,dat is dus echt een mix die ik niet luister,krijg daar ook hoofdpijn van).

Ik heb macro media wel een tijdje geprobeerd,maar vond het zelf echt niets.Wil zelf echt de code kunnen zien,zodat ik het ook makkelijker kan veranderen naar wat ik wil.Gebruik nu stone`s webwriter om de code`s te maken,kan altijd checken met hoe het er uit ziet en dergelijke,zowel via het programma zelf als via het internet scherm.De code die ik nu op de gratis host van neil murray gebruik is een standaard script.De kleuren een beetje verandert.Maar zodra ik het domein heb gaat het hele layout veranderd worden en gaan de foto`s naar thumbnails,staan nu daar dus bijvoorbeeld op ware grootte.Is daardoor dus ook erg onover zichtelijk omdat ik geen thumbnails gebruik.

Wat ik overigens wel een handige site vind is leejoo.nl.Als ik er met een code niet helemaal uit kom kijk ik daar vaak,staan gewoon veel standaard scripts enzo op.Is overigens wel hoofdzakelijk html,css,java en javascript


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2004 09:59 
Offline
Icehosting Staff
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2004 09:35
Berichten: 249
bleh, leejoo.nl :P
ik vind het niets, allemaal standaard scripts, over het algemeen alleen irritant voor bezoekers.
Javascript is makkelijk te leren, is allemaal standaard codes. As, As If, When, Then etc :)
PHP werkt ongeveer hetzelfde, alleen kan je met PHP geen effecten maken zoals Javascript kan.

Ik gebruik voor mijn websites Crimson Editor, een text-editor zonder preview :) dus ik moet eerst uploaden voordat ik weet hoe het eruit ziet (PHP sites :))



En ik was al fan van Eminem en Rammstein voordat ze echt bekend werden, nu vindt echt iedereen ze super :?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2004 17:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Phantom schreef:
En ik was al fan van Eminem en Rammstein voordat ze echt bekend werden, nu vindt echt iedereen ze super :?


Dat vind ik dus totaal niks :p

Over leejo, die kopieert die scripties van andere site's. Heb ze allemaal wel ergens anders zien staan. :D

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2004 18:37 
Offline
Icehosting Staff
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2004 09:35
Berichten: 249
of iedereen haalt ze van leejoo :)
maar ik denk inderdaad dat leejoo ze van andere sites pakt...

maar heel veel van die effecten zien er ook, hoe moet ik het zeggen, beginnerig uit


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 dec 2004 20:05 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
tja,of ze nu gestolen zijn of niet door leejoo van andere sites.Het is voor de wat beginnende webmaster wel een handige site.Maar wat ik niet begrijp,dat ie codes er op heeft staan zoals afbeeldingen opslaan via rechter muisknop of toetsenbord.De beginnende webmasters denken dus dat die codes werken wat in feite niet zo is,zijn alleen maar i.e scripts.Via opera en firefox zijn die afbeeldingen dus gewoon te rippen via toetsenbord&rechtermuisknop.Kwam er nog weleens in het begin,maar tegenwoordig kom ik er eigenlijk nooit meer.Net als de meeste webmaser forums,kom ik ook bijna nooit meer.Zijn vaak van die standaard vragen,ja niet iedereen is er even handig mee,maar op bepaalde forums die zijn zo groot dat ze daar dus wel degelijk te vinden zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2004 15:37 
Offline
Icehosting Staff
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2004 09:35
Berichten: 249
:) die anti-rechtermuisknop scripts zijn zeer irritant, en zien er vooral slecht uit :)
ik wil als webmaster altijd graag andere broncodes bekijken :P


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2004 17:45 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Zoiets heb ik dus ook.Bedoel,verder heeft het anti rechtermuisknop geen enkele nut.En van broncodes kan je ook weer meer van leren.Ben overigens vandaag begonnen met een template voor de site van Neil Murray,is een ander template dan wat ik nu heb op de gratis host,zal er is een print screen van maken en dan hier posten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2004 17:47 
Offline
Icehosting Staff
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2004 09:35
Berichten: 249
nieuw topic ervoor openen en in forum Layout e :) :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 dec 2004 16:31 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 20:34
Berichten: 97
Phantom schreef:
:) die anti-rechtermuisknop scripts zijn zeer irritant, en zien er vooral slecht uit :)
ik wil als webmaster altijd graag andere broncodes bekijken :P


neem mozilla kun je die funcites van websites uitzetten of kijk via view->source ff in de bron. werkt altijd.

gr. quickimaster

_________________
bekijk mijn websites
http://www.uptimemonitoring.nl
http://www.streamservice.nll


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Copyright © 2004 - 2016 IceHosting - Alle rechten voorbehouden - Powered by phpBB