Home    Zoeken Zoeken    Leden Leden    Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel    Inloggen Inloggen  
Het is nu 28 maart 2024 12:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: traag,traag,traag
BerichtGeplaatst: 07 apr 2005 01:43 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 18 dec 2004 14:51
Berichten: 16
Waarom is het forum van Icehosting en de eigen site (in ons geval FSBase)en de mailserver na circa 12.00 uur snachts tot een uur of 3 of 4 zo verschrikkelijk traag??? Alles is toch verbetert?
Als ik een site zou willen bekijken, die via Icehosting gehost wordt, zou ik allang afhaken om die verder te bezoeken!
Ik heb mijn echtgenote geadviseerd haar nieuwe website bij jullie onder te brengen omdat alles verbetert zou zijn, maar ik denk dat ik haar het verder maar moet afraden om er mee door te gaan als alles zo traag blijft!!!

Arno


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 apr 2005 15:35 
Offline
Icehosting Staff
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2004 09:35
Berichten: 249
ik heb zelf deze problemen niet?
in ieder geval niet dat ik het weet.

ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, ook niet 'snachts


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 apr 2005 15:36 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Denk dat het gewoon tijd nodig heeft, je kan ook niet verwachten dat alles na 24 uur weer normaal werkt. Ze zijn er ook nog mee bezig, geef ze ook wat tijd.

_________________
www.nigelclauzel.com
www.lukebaxter.com
www.clivecarter.neilmurray.nl
www.mazzmurray.neilmurray.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 apr 2005 15:54 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 18 dec 2004 14:51
Berichten: 16
Khashoggi schreef:
Denk dat het gewoon tijd nodig heeft, je kan ook niet verwachten dat alles na 24 uur weer normaal werkt. Ze zijn er ook nog mee bezig, geef ze ook wat tijd.


Tijd nodig? We zitten al meer dan 2 weken met problemen. Als klant moet je het gevoel hebben dat je belangrijk bent voor een host. Maar als die organisatie je niet op tijd informeert, regelmatig "down" is en zelfs persoonlijk niet reageert op info op dit forum, dan ben je niet goed bezig.

Ik ga wel een andere host zoeken, waar dit alles wel belangrijk is.

Arno


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 apr 2005 23:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Als je netjes een aanvraag doet kan je naar server 6. *moet je wel reden vermelden*

Ik heb de boosdoender eindelijk gevonden. een klan van een reseller.

Als je nog even geduld hebt is server 1 weer helemaal opgeruimt en moet die als een trein weer lopen.

Probeer nu maar eens, nu moet die al veel sneller lopen dan vanmiddag.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 13:22 
Offline
Icehosting Staff
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2004 09:35
Berichten: 249
IceHosting schreef:
Als je netjes een aanvraag doet kan je naar server 6. *moet je wel reden vermelden*

Ik heb de boosdoender eindelijk gevonden. een klan van een reseller.

Als je nog even geduld hebt is server 1 weer helemaal opgeruimt en moet die als een trein weer lopen.

Probeer nu maar eens, nu moet die al veel sneller lopen dan vanmiddag.


waat? toch niet mijn clan? :( :(
(heb nu maar 50 bezoekers per dag ofzo)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 14:30 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
nee, een criminals site verwerkt in een dll site. Zag er dus niet uit als een criminals geval. De load zit nu op (je gelooft het niet) 0.00 !

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 14:37 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Maar een criminal/download site, dat is toch voor een groot deel illegaal in Nederland, of zit ik dan verkeerd te denken?

_________________
www.nigelclauzel.com
www.lukebaxter.com
www.clivecarter.neilmurray.nl
www.mazzmurray.neilmurray.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 14:41 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
nee, Het is geen criminal site wat je denkt. Je hebt een tijd terug van die games gehad genaamd "Criminals". Dit was een wargame en die vrat processor kracht. Eerst waren deze games niet verboden bij ons. maar toen de server traager begon te worden heb ik alle accounts verwijderd van deze mensen na waarschuwing.

Het is dus nu verboden om criminals te draaien op shared hosting bij ons. Huur je een server bij ons mag je dit wel draaien.

Er zijn helaas nu nog steeds lui die proberen criminals op hun host te zetten. Dit vind nu plaats bij reseller accounts. De resellers worden 1 keer gewaarschuwd om zelf actie te ondernemen. Anders sluiten we zelf dit account.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 14:53 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
A ok, ben niet echt thuis in spelletjes. Vind het wel goed dat het nu verboden is. Het is inderdaad een nadeel van spelletjes dat de server trager word, is met veel spellen zo.

_________________
www.nigelclauzel.com
www.lukebaxter.com
www.clivecarter.neilmurray.nl
www.mazzmurray.neilmurray.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 15:18 
Offline
Poster

Geregistreerd: 07 nov 2004 13:44
Berichten: 53
Woonplaats: Zandeweer, Prov.Groningen
IceHosting schreef:
Als je netjes een aanvraag doet kan je naar server 6. *moet je wel reden vermelden*

Als ik er over nadenk, vind ik dit eigenlijk helemaal niet zo'n aardige opmerking.. :roll:

IceHosting schreef:
Ik heb de boosdoender eindelijk gevonden. een klan van een reseller.

En was er dus wel degelijk wat aan de hand, Phantom!

Theo


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 15:27 
Offline
Icehosting Staff
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2004 09:35
Berichten: 249
FsTheo schreef:
En was er dus wel degelijk wat aan de hand, Phantom!

Theo
sorry :wink:
ik heb het nog niet doorgehad, vandaar dat ik het meldde :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 15:37 
Offline
Pro

Geregistreerd: 03 apr 2005 20:05
Berichten: 23
Arno schreef:
Khashoggi schreef:
Denk dat het gewoon tijd nodig heeft, je kan ook niet verwachten dat alles na 24 uur weer normaal werkt. Ze zijn er ook nog mee bezig, geef ze ook wat tijd.


Tijd nodig? We zitten al meer dan 2 weken met problemen. Als klant moet je het gevoel hebben dat je belangrijk bent voor een host. Maar als die organisatie je niet op tijd informeert, regelmatig "down" is en zelfs persoonlijk niet reageert op info op dit forum, dan ben je niet goed bezig.

Ik ga wel een andere host zoeken, waar dit alles wel belangrijk is.

Arno

Groot gelijk. Ik begin er ook geïrriteerd van te worden, mijn site is nu 2 weken off-line. Ik wacht nog steeds op de terugplaatsing van de back-up. Grote vraag bij mij: is er wel een back-up gemaakt?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 15:50 
Offline
Icehosting Staff
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2004 09:35
Berichten: 249
Johannes Stoop schreef:
Groot gelijk. Ik begin er ook geïrriteerd van te worden, mijn site is nu 2 weken off-line. Ik wacht nog steeds op de terugplaatsing van de back-up. Grote vraag bij mij: is er wel een back-up gemaakt?

sta je onder een subdomein van een reseller of heb je een directe account bij icehosting?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 16:07 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 18 dec 2004 14:51
Berichten: 16
Phantom schreef:
Johannes Stoop schreef:
Groot gelijk. Ik begin er ook geïrriteerd van te worden, mijn site is nu 2 weken off-line. Ik wacht nog steeds op de terugplaatsing van de back-up. Grote vraag bij mij: is er wel een back-up gemaakt?

sta je onder een subdomein van een reseller of heb je een directe account bij icehosting?


Echt professioneel komt dit niet over, als je een "staff-medewerker" bent van dit forum moet je die vraag niet stellen dan zou je het moeten weten. Of even bij de "admin" informeren hoe dit kan.

In ieder geval weet ik nu na het antwoord van de admin wat mij te doen staat.
Ik zal "netjes" laten weten via correspondentie dat ik hier geen heil meer in zie, en raadt eens,... mijn echtgenote ziet er ook geen heil meer in.
Als ik dit niet had gesignaleerd hadden we nog weken zo door kunnen gaan zonder dat er maar iemand iets in de gaten had gehad. Waarom zijn we niet direct op de server 6 geplaatst? Als klant behoef je niets te vragen je moet gewoon het beste krijgen en dat hebben we dus niet gehad.

Arno


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Copyright © 2004 - 2016 IceHosting - Alle rechten voorbehouden - Powered by phpBB