Home    Zoeken Zoeken    Leden Leden    Gebruikerspaneel Gebruikerspaneel    Inloggen Inloggen  
Het is nu 29 maart 2024 01:59

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 16:14 
Offline
Pro

Geregistreerd: 03 apr 2005 20:05
Berichten: 23
Phantom schreef:
Johannes Stoop schreef:
Groot gelijk. Ik begin er ook geïrriteerd van te worden, mijn site is nu 2 weken off-line. Ik wacht nog steeds op de terugplaatsing van de back-up. Grote vraag bij mij: is er wel een back-up gemaakt?

sta je onder een subdomein van een reseller of heb je een directe account bij icehosting?

Ik sta niet onder een subdomein van een reseller, maar ik ben zelf een reseller. Mijn account is, na lang wachten, eergisteren op server 6 geplaatst . Ik zou nu graag zien dat er een back-up wordt teruggezet. Roland zei dat iemand anders hierover ging (en dat hij het zou doorgeven), als jij hier over gaat, plaats dan aub de back-up terug. Mijn account is "gamemaker", van de website www.game-maker.nl. Het gaat me als eerste om mijn eigen website, daarna komen de onderliggende accounts wel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 17:36 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
fsTheo schreef:
IceHosting schreef:
Als je netjes een aanvraag doet kan je naar server 6. *moet je wel reden vermelden*

Als ik er over nadenk, vind ik dit eigenlijk helemaal niet zo'n aardige opmerking.. Rolling Eyes


Dit komt omdat server 6 alleen voor resellers is.

Arno schreef:
Echt professioneel komt dit niet over, als je een "staff-medewerker" bent van dit forum moet je die vraag niet stellen dan zou je het moeten weten. Of even bij de "admin" informeren hoe dit kan.


Je zegt het zelf al, hij is alleen staff medewerker op het forum.

Khashoggi schreef:
geef ze ook wat tijd.


Bedankt, het zijn niet 1 of 2 users die problemen nog hebben naar de verhuizing en craches, maar een stuk of 100. We zijn elke dag al druk bezig.

johannes Stoop schreef:
Roland zei dat iemand anders hierover ging (en dat hij het zou doorgeven), als jij hier over gaat, plaats dan aub de back-up terug. Mijn account is "gamemaker", van de website www.game-maker.nl. Het gaat me als eerste om mijn eigen website, daarna komen de onderliggende accounts wel.


Morgen staat uw account terug, mischien vanavond al. Ik doe het dan zelf.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 17:39 
Offline
Pro

Geregistreerd: 03 apr 2005 20:05
Berichten: 23
IceHosting schreef:
Johannes Stoop schreef:
Roland zei dat iemand anders hierover ging (en dat hij het zou doorgeven), als jij hier over gaat, plaats dan aub de back-up terug. Mijn account is "gamemaker", van de website www.game-maker.nl. Het gaat me als eerste om mijn eigen website, daarna komen de onderliggende accounts wel.


Morgen staat uw account terug, mischien vanavond al. Ik doe het dan zelf.

Ok, alvast bedankt. Ik heb voor de verhuizing naar het nieuwe datacenter, nooit problemen gehad met uw service of hosting. Alleen 1 keer een aangekondigde downtime. Helaas, met de verhuizing vond ik het allemaal erg lang duren. Hopelijk kan ik in de toekomst weer rekenen op snelle service.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 17:51 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Dat kan u zeker. We hebben grote pech gehad met de verhuizing van server1. We hebben daarom metteen server 6 bijgekocht. Een betere klasse server. Om de downtime te verminderen. Wonder boven wonder kwam server 1 weer online op dondag avond. (na reboot van monteur). En toen moest er totaal 40 gb terug gezet worden. En daar doe je nogal een tijdje over.....

Door die pech die we hebben heeft iedereen van server 1 de maand april gratis. Dit kan je zien als schade vergoeding.

We hopen in de toekomst veel stabieler te draaien, en we verhuizen voorlopig niet meer.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 18:24 
Offline
Pro

Geregistreerd: 03 apr 2005 20:05
Berichten: 23
IceHosting schreef:
Dat kan u zeker. We hebben grote pech gehad met de verhuizing van server1. We hebben daarom metteen server 6 bijgekocht. Een betere klasse server. Om de downtime te verminderen. Wonder boven wonder kwam server 1 weer online op dondag avond. (na reboot van monteur). En toen moest er totaal 40 gb terug gezet worden. En daar doe je nogal een tijdje over.....

Door die pech die we hebben heeft iedereen van server 1 de maand april gratis. Dit kan je zien als schade vergoeding.

We hopen in de toekomst veel stabieler te draaien, en we verhuizen voorlopig niet meer.

Ik begrijp wel dat het iets langer kan duren. En de schade is in geld vergoed, maar dat neemt niet weg dat mijn website voor bezoekers 2 weken helaas off-line is geweest. Ik begrijp dat u er verder ook niks aan kon doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 18:55 
Offline
Poster

Geregistreerd: 29 dec 2004 00:39
Berichten: 61
Ik ben deze week ook over gezet en ik moet zeggen dat die erg lekker draait zo. Gaat als ee speer en heb nergens last van. Van mij mag het zo doorgaan ;)

_________________
www.metalrage.com


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 apr 2005 19:21 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Heer Stoop, uw site is nu weer online. In afwachting tot de laaste dns wijzigingen moet alles werken.

Anders te berijken via:
http://83.98.167.8/~gamemaker/

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 02:31 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 18 dec 2004 14:51
Berichten: 16
IceHosting schreef:
nee, een criminals site verwerkt in een dll site. Zag er dus niet uit als een criminals geval. De load zit nu op (je gelooft het niet) 0.00 !


Ik denk, laat ik nu eens kijken of alles inderdaad verbeterd is. Je gelooft het niet.
Het laden van het forum van IceHosting is inderdaad nog trager dan eerst, (het is nu 2.27 uur in de ochtend van Zaterdag)een pagina geladen van dit forum duurde 1 minuut en 47 seconden. Onze eigen website (fsbase) laden duurt 2 minuut en 12 seconden. Ja u heeft gelijk ik geloofde u al niet 0.00!!!

Arno


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 08:54 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Denk dat het dan gewoon bij u ligt Arno, ik heb hier geen enkel probleem meer dat het af en toe super traag is.

Er is aan gedacht om uw pc te scannen op virussen en ad/spy aware? Dit kan ook heel erg beinvloeden

_________________
www.nigelclauzel.com
www.lukebaxter.com
www.clivecarter.neilmurray.nl
www.mazzmurray.neilmurray.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 09:10 
Offline
Newbie

Geregistreerd: 18 dec 2004 14:51
Berichten: 16
Khashoggi schreef:
Denk dat het dan gewoon bij u ligt Arno, ik heb hier geen enkel probleem meer dat het af en toe super traag is.

Er is aan gedacht om uw pc te scannen op virussen en ad/spy aware? Dit kan ook heel erg beinvloeden


Je moet reageren al je er iets van weet, niet zomaar nonsens plaatsen. Als overdag en savonds alles wel goed werkt maar snachts niet, zoals het nu wel weer snel werkt, behoef ik mijn PC niet te scannen op virussen of spyware, dan ligt het niet aan mijn PC, mijnheer Khashoggi. Nog een item waarom het niet aan mijn PC ligt is, dat andere sites wel direct geladen worden en de enige waar problemen mee is, is de site (s)van ICEHosting.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 09:15 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Uhm, ten eerste, het is geen onzin, als u een virus of veel spywere op u pc heeft staan, dan kan vertraagt dat de snelheid vanaf uw pc&internet verbinding.

En ten 2e heb ik een gloeiende hekel aan mensen die mij mijnheer noemen. Ja een nicknaam kan misleidend zijn he.

_________________
www.nigelclauzel.com
www.lukebaxter.com
www.clivecarter.neilmurray.nl
www.mazzmurray.neilmurray.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 11:58 
Offline
Poster

Geregistreerd: 07 nov 2004 13:44
Berichten: 53
Woonplaats: Zandeweer, Prov.Groningen
Hm, iedereen wordt nu boos op iedereen? :D

Feit is Khashoggi (Ymke? :) ), zoals Arno meldt, de sites die gehost worden door Icehosting, 's nachts in snelheid teruglopen.
Deze site en onze FSBase, maar misschien dat er gedurende de nachtelijke uren een zware scan over de servers gedraaid wordt?

Wat mij wel bevreemd, is dat na een HD crash, er een tweede geplaatst wordt, die ook de geest geeft, waardoor een derde maar niet geprobeerd wordt. Lijkt me verstandig. Alleen hoeveel vertrouwen heb je in server 1 als die 'wonder boven wonder' na een reboot weer online komt? Het lijkt me dat die vandaag of morgen, plotsklaps weer onverklaarbaar de geest kan geven..
En daar is niemand blij mee.

Mijn reactie over 'niet zo'n aardige opmerking' sloeg meer op 'Als je het netjes vraagt'.......
Met Arno denk ik ook, dat Staff-medewerkers gewoon van alles op de hoogte horen te zijn, zeker op een forum, waar de vragen gesteld worden..
'Nog een stuk of 100 gebruikers met problemen'? En geen een die hier een reactie, of een vraag plaatst? :roll:

Theo


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 12:08 
Offline
Poster

Geregistreerd: 28 nov 2004 23:29
Berichten: 56
Woonplaats: Utrecht
Nou, ik heb er zelf in de nacht er geen last van, daardoor dat ik dacht aan een virus/te veel spyware. Want als je een virus hebt of te veel spyware, dan kan door zoiets je eigen internet verbinding snel terug lopen.

Hoe raad je het zo??

_________________
www.nigelclauzel.com
www.lukebaxter.com
www.clivecarter.neilmurray.nl
www.mazzmurray.neilmurray.nl


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 12:27 
Offline
Poster

Geregistreerd: 07 nov 2004 13:44
Berichten: 53
Woonplaats: Zandeweer, Prov.Groningen
Ben ik helemaal met je eens, maar dan zou toch alles in snelheid moeten teruggaan..

Raden? :D Och, van jou 4 linkjes doen 2 het( :shock: !) en daar vond ik een aanwijzing! :lol:

Theo :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 09 apr 2005 12:32 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 05 jul 2004 23:45
Berichten: 575
Woonplaats: Haaksbergen
Kijk ik snap die tijd niet zo, als het nu rond 4 uur snachts was of 1 uur snachts was het logisch.

Om 12 uur worden de statustieken van elle sites vernieuwd en rond 4 uur snachts word er een backup overal gemaakt.

Ik zal vanavond wakker blijven en zelf testen of arno gelijk heeft of dat de fout bij hem ligt. Er is helaas nog geen bewijsmatriaal en het lijkt me sterk dat zomaar om 2 uur snachts de server offline gaat en sochtends om 7 uur wanneer ik weer opsta zomaar weer is aangegaan. en de load op 0.02 zit.

_________________
Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Copyright © 2004 - 2016 IceHosting - Alle rechten voorbehouden - Powered by phpBB